Friday, November 9, 2012

selamat kembali ber-blog .

 assalamualaikum , *kenyit mata*

  haha await tetibe kenyit mata ney ? punyer la lame tak bukak blog .da penuh dengan sarang angkut-angkut da . haha ( kenal tak angkut-angkut tu apa ? bagi yang tak tahu tu  pegi search google cepatt ! kalau ada laa . haha ) korang sehat ? dah makan ke belom ? haish , happy semacam je . kannn ? haha maybe happy sebab final exam ntok Sem 1 da habes kot . kot jelaa , kann ? haha sebenar nye ada lagi yang meng-happy kan , tapi ?? haha forget it . :p

 banyak benda yang jadik sepanjang tak bukan blog nih . macam-macam ada . sedih ? ada . happy ? ada . saket hati ? ada . kecewa ? ada . apa yang takde ? entah . haha apa yang nak diceritakan ney ? tetibe je idea melayang entah ke mana . ==" pape jela . now , korang tengok jela apa yang ada kat bawah ney , erkk ? :)



S.A.H.A.B.A.T selamanya . insya-Allah. :)
* haha putih sangat kot muke ekin sebab kene cahaya . *


hasmiza a.k.a miza .



haha sepet mate-mate pakai spek besar .


candit la kate kann . =="


zieyra feat ekin . :)


orang-orang cakap kami kembar . yeke ?? -.-


dia . :)


haha


pun jadi .


L.O.V.E .


saye sayang dia .


ntah pape .




saye dan dia .


love tak jadik .


besties until jannah ! amin .


me and ekin .


*cahaya*


ber-lima .


afgan malaysia . haha



saya sayang awak . fullstop !


aku and zieyra tak sempat nak posing pun lagi dak dua ni da suruh kami snap pis dyorang pulak .


wan nur nadzirah binti wan yahya


sempat pulak yang belakang tuu .



kami .


ada sape-sape nak bagi penampar free ke ? haha


nah ekin ! upload dah . nak sangat . :p


peace ! :)


eayh , awak ! saya lagi tinggi la . haha



pandai juki hamik pic . haha


aku , ekin , miza and zieyra .


tak senonoh betol . =="


cerah sangat , jadi kene tukar kaler .


smile .




cun kann ? haha









last snap sebelom balik . 




ekin .


mamat kat sebelah aku ni name dia zulkifli tapi panggil juki je . kteorang kawan dari kecik lagi and still lagi kawan sampai sekarang even aku dah pindah .lagipun akak dia penah jadi cikgu aku mase kteorang skola PASTI dulu .mamat yang ni sorang memang kuat perasan + koya .bab-bab membanggakan diri sape paling hensem dia la yang juara . kau cakap la kau hensem macam mana skali pun memang kau takan menang punyer . tapi satu yang aku respect pasal dia , dia BAIK ! even dia slalu buli aku mase dalam kelas , slalu gadoh , baling kerusi , ciap PAU aku lagi tuu tapi still baik . lepas dia pau aku , aku cakap aku nak air horlick susu , nak makan dengan nasi kerabu yang aku bawak .aku ingat kan dia main-main je , siap pesan jangan makan nasi tu slagi dia tak balik smula at skola . ( dia , azim n faiz pegi makan roti canai at luar . ) last-last betol-betol beli woo ! haha happy kan main aku . jimat duit beli air . haha tapi BUKAN sebab tu aku gtao dia baik , tapi memang dia baik pun . so , kepada awak . jangan jeles bile saya rapat dengan dia . oukeyy . :)






nah , LOVE untuk awak ! walaupun tak brape nak jadik . haha

p/s : hope kite akan still lagi jumpe lepas ney . and akan jumpe semester depan . :) amin , insya-Allah . ukhwah fillah , abadan abada . amin . 

wassalam , walla'alam .



No comments:

Post a Comment