Friday, April 5, 2013

juat give me a reason .

 assalamualaikum , hye you all . :D okeh , dah lama tak update blog nih . niat nak update tu ada tapi takde idea laa . kebetulan pulak kena siapkan PBS Pengajian Am lagi . otak dah tepu dah dibuatnya . kerja pulak last minute , lagilah . tapi bukan tu yang aku nak share malam nih . hope sudi baca . :')

 " assalamualaikum , awak . :') . lama tak contact , kan ? sibuk dengan PBS katanya . sokey la . memang sibuk pun kann ? so , now semua kerja dah hantar kan ? harap takde la sesibuk sebelum ni . awak sibuk , saya pun sama . sebab kita sama-sama kena buat benda tu . cuma sem ni PBS awak dua , tapi saya satu je . so , maknanya awak lagi sibuk la daripada saya , right ? :) nanti sem 3 lagilah sibuk  boleh dikatekan semua subjek ada PBS kann ? tapi takpe , masa depan lagi penting sebab usaha sekarang yang bakal mencorakkan masa depan kita . macam mana seminggu ni , oke ? mesti penat kan ? futsal main ke tak ? mana pergi seminggu ni ? lama menghilang . saya off fon pun awak buat tak tahu je . sedih . :/ tapi saya marah awak kan ? masa tu hati saya tengah sakit , memang la saya marah . maaf eh ? awak faham-faham jela saya ni macam mana , kan ? tapi saya pun kena faham awak jugak . forget it la senang , kan ? :)



nah , lagu untuk awak . walaupun awak tak suka dengar lagu bi tapi nak suruh dengar jugak . sebab bila saya dengar lagu ni saya boleh lepaskan apa yang terbuku dalam hati saya . tapi tutup dulu lagu blog saya ni , nanti tak dengar .

  by the way , selamat ulang tahun yang ke 19 . umur dah semakin meningkat , jadi kena la pandai dalam buat keputusan . semoga terus panjang umur , may Allah bless you . jada diri tu leklok . dah besar dah . berfikir pun dah makin matang dah . hadiah tak sempat nak post lagi . sibuk dengan PBS . nanti next week sampai la hadiah yang tak seberapa tu . nanti kalau ada rezeki kita jumpa eh ? btw , missyou la pakcik . :* hoho ukhwwah fillah abadan abada . :)

  credit to : abdul karim bin hamdan . :)

i love you stupid .
 written by : your flower .

 p/s : awak , ni :') maksud dia fake .

No comments:

Post a Comment