Sunday, December 9, 2012

deactive facebook .

 assalamualaikum ,

oke , petang tadi dapat mcg dari membe aku  nadia . dia tanye macam mane nak deactive mungkin sebab haritu aku dah buat kot . -,- dia cakap dia lupe . sebenarnya aku pun lupa jugak . HAHA tapi takpe aku try cari balik macam mane nak buat . and nadia ! u scroll down ye ? kat bawah ni ada cara-cara dia . just ikut je . :)



oke , first . klik option sebelah halaman utama tu . then klik tetapan akaun. lepas tu akan keluar macam ni ,




klik keselamatan . and akan keluar pulak macam ni ,


klik yang aku bulatkan tu .

nanti dia akan keluar macam ni . lepas tu tanda je yang mana kau nak tanda . TAPI satu je , tahu ? and klik sahkan .
lepas kau klik sahkan tu , kau masukkan je kata laluan facebook kau . tapi pic ni kalau untuk yang nak deactive la .
lepas settle tu semua , last akan kelar macam ni . masukkan je ape yang dia nak tu and serahkan . lastly done . :)

oke ?? kalau tak faham or pape , bagitahu aku balik . :)

tenqiu .

No comments:

Post a Comment